Невідстежувані інгредієнти в продуктах по догляду за шкірою

Де найкраще почати шукати стійкий догляд за шкірою в незрозумілому світі інгредієнтів для догляду за шкірою?

Подивіться на список інгредієнтів на звороті вашого зволожуючого засобу. Спочатку порахуйте їх. Тоді запитайте себе: чи знаю я, що вони? Мій, який є веганським і поставляється в пляшці, виготовленій із 100% переробленого пластику, містить 26 перерахованих інгредієнтів, половину з яких я не можу вимовити, не кажучи вже про пояснення.

Найдовшим серед них є «кросполімер акрилатів/C10-30 алкілакрилату». Швидкий пошук в Інтернеті показує мені, що це синтетичний інгредієнт, який зазвичай використовується в догляді за шкірою як загусник. Але який вплив цієї речовини на навколишнє середовище? Чи було його виготовлено за допомогою «зеленої хімії», метою якої є зменшення шкідливих для навколишнього середовища хімікатів і процесів? Чи піддається він біологічному розкладанню, чи залишиться у водоймах чи на сміттєзвалищах нескінченно довго?

Більшості споживачів, не маючи диплома хімія, зрозуміти, як зробити вибір екологічного догляду за шкірою, нелегко.

Інформації про екологічний і соціальний вплив косметичних інгредієнтів мало, незважаючи на поширеність використання косметики. Останніх даних про те, скільки продуктів зазвичай використовується щодня, небагато, але згідно з опитуванням 2300 осіб у 2004 році жінки використовують приблизно 12 косметичних засобів на день, а чоловіки – шість. Подібно до індустрії моди, більшій частині індустрії краси, яка коштує 430 мільярдів доларів (340 мільярдів фунтів стерлінгів), бракує прозорості, щоб споживачі могли приймати зважені рішення.

Вам також може сподобатися:

  • У вас забагато одягу?
  • Як я зменшив вплив моїх домашніх тварин на навколишнє середовище
  • Проблема їсти лише місцеву їжу

«Індустрія краси використовує величезну кількість інгредієнтів, які або вирощені, зібрані та оброблені, або синтезовані в лабораторії, але наразі немає цифр щодо кількості використаних інгредієнтів», — каже Лоррейн Даллмайєр, виконавчий директор школи догляду за шкірою Formula Botanica.

Dallmeier проводить онлайн-курси для людей, щоб розробити власні рослинні засоби догляду за шкірою. На початковому рівні – створення крему для повік, для чого знадобиться водяна баня (на плиті чи плиті); дві склянки (в ході, за якою я спостерігала, одна була наповнена маслом жожоба, інша – рожевою водою); віночок, набір ваг, дві скляні палички, термометр і ємність з емульгатором. «Кожен може сформулювати», — каже Даллмайер.

Я вирішив спробувати, вибравши найпростіший продукт із усіх: двокомпонентну олію для обличчя, яка не містить води. Якщо засіб для догляду за шкірою містить воду або інгредієнти на водній основі (як лосьйони), йому потрібен консервант, щоб залишатися стабільним і безпечним у використанні. «Рецепт» надав мені цюріхський бренд засобів догляду за шкірою Soeder, який контролює весь ланцюжок постачання від інгредієнтів до упаковки на власній фабриці та в лабораторії, і виготовляє більшість своїх продуктів із використанням олій холодного віджиму та натуральних інгредієнтів, таких як пшениця. і швейцарський мед.

“Найбільша проблема індустрії краси [щодо інгредієнтів] полягає в тому, що бренди часто використовують премікси у своїх продуктах, які є готовими комбінаціями технічної сировини”, каже співзасновник Soeder Йохан Акерстрьом. Інгредієнти, що входять до складу цих преміксів, не обов’язково вказуються на етикетці кінцевого продукту.

«Наприклад, якщо премікс містить поверхнево-активну речовину, як кокосовий глюкозид, він міг бути виготовлений з використанням пальмової олії. Однак пальмова олія не буде вказана окремо в інгредієнтах, тому споживачі не зрозуміють, що входить до складу продукту», каже Акерстрьом. (Докладніше про те, як плантації пальмової олії можуть завдати шкоди природі та клімату.)

Міжнародна номенклатура косметичних інгредієнтів вимагає вказувати лише кінцеві інгредієнти, а не оригінальне джерело цих інгредієнтів. Загальна відсутність чіткості в маркуванні залишається проблемою для споживачів, які хочуть точно знати, що входить до косметичних засобів, які вони використовують.

Не всі сировинні інгредієнти, які використовуються в продуктах для догляду за шкірою та косметиці, вказані на етикетці (Авторство зображення: Getty Images)

Не всі сирі інгредієнти, які використовуються в продуктах для догляду за шкірою та косметиці, вказані на етикетці (Авторство зображення: Getty Images)

Рецепт олії для обличчя Содера відносно простий: змішайте п’ять крапель олії насіння коноплі з 15 краплями олії солодкого мигдалю. Наносити двічі на день після очищення та перед зволоженням. «Використовувати олії складно, тому важливо знайти олію, яка підходить вашій шкірі», — каже Акерстрьом. «Коноплі дуже легкі та мають високий вміст омега-жирних кислот, тому це добре збалансований загальний рецепт, і ми використовуємо ці інгредієнти в нашому милі. Спочатку помасажуйте руки, а не безпосередньо обличчя».

Найважливіше, що можна зробити, щоб справити вплив виробляти менше, але це означає менше продавати. І галузь ще не готова до скорочення – Тара Пеллетьє

Але пошук інгредієнтів був хитрим. Я знайшов 100% (деякі олії вже змішані) олію солодкого мигдалю холодного віджиму в магазині здоров’я на моїй місцевій вулиці, де пляшка об’ємом 100 мл коштує 7 фунтів (8,90 доларів). За чистою конопляною олією мені довелося звернутися в Інтернет. Пляшка об’ємом 500 мл коштувала 8 фунтів плюс 3 фунти за доставку (10,20 доларів США плюс 3,80 доларів за доставку). Я знайшов еквівалентну олію для обличчя власного бренду у відомому магазині на головній вулиці за ціною лише 2,50 фунтів стерлінгів (3,20 доларів США), але сканування інгредієнтів вимагало диплома хімія, якого я не маю.

Я підрахував, що цих запасів може вистачити на понад 100 застосувань. Крім того, після приготування та нанесення олія мала приємний запах, а моя шкіра залишалася м’якою та зволоженою.

«Ви платите за якість інгредієнтів, які є живильними, а не за дешеві синтетичні наповнювачі», — каже Хандіз Джоні, колишній візажист, який став консультантом з питань сталого розвитку. «Вони часто концентрованіші, тому їх потрібно менше. І купуйте лише те, що вам потрібно, допивайте те, що є, і вибирайте заправки, які часто дешевші».

Коли якісні інгредієнти дорожчі, це варто подумати, чому альтернативи можуть бути дешевшими. «Це схоже на швидку моду», — каже Джоні. «Це потребує фізичної енергії від планети та людей, які виготовляють продукцію, яку ми використовуємо – ми повинні поважати це. Тож знайдіть найбільш екологічно та соціально відповідальні бренди, які ви можете собі дозволити».

Джоні радить шукати бренди, які сприяють циркулярності, наприклад, використовуючи відпрацьовані інгредієнти або використовуючи екологічну хімію в їх рецептурі та виробництві, і які прозоро повідомляють про свій вплив на навколишнє середовище від виробництва, пакування та доставки. Завжди варто ретельно вивчати екологічні заяви будь-якої компанії – прочитайте наш посібник про те, як розпізнати оманливі зелені модні слова.

Спосіб виготовлення продуктів часто може мати більший вплив на клімат, ніж походження їхніх інгредієнтів (авторство зображення: Getty Images)

Спосіб виготовлення продуктів часто може мати більший вплив на клімат, ніж походження їхніх інгредієнтів (Авторство зображення: Getty Images)

Бренд Ilia, що базується в Лос-Анджелесі, заснований Сашою Плавшич у 2011 році та придбаний компанією Clarins у 2022 році, прагне приділити особливу увагу джерелам своїх інгредієнтів. «Clarins вирощує багато своїх інгредієнтів, тому ми працюємо безпосередньо з їх регуляторною командою, щоб гарантувати, що наші продукти відповідають необхідним нормативним вимогам, які включають видимість усіх інгредієнтів, аж до мікроелементів», — каже Плавшич. «З кожним інгредієнтом можуть виникнути проблеми щодо джерела – не існує ідеального шляху».

Данка Тамбуріч, професор косметичної науки в Лондонському коледжі моди, стверджує, що вплив процесу виробництва сировини часто не враховується при визначенні того, наскільки екологічним є косметичний продукт.

«Натуральні інгредієнти теоретично можуть бути більш стійкі, але в більшості випадків вуглецевий слід фактично вищий, ніж у синтетичних”, – каже Тамбуріч. «Люди забувають, що сільське господарство дуже потребує ресурсів».

Tamburic вивчав використання енергії у виробництві емульгаторів, найважливішого інгредієнта багатьох косметичних засобів. Емульгатори допомагають змішувати інгредієнти, які найкраще розчиняються в олії, з тими, які найкраще розчиняються у воді. Енергія, яка використовується в звичайних процесах виробництва емульгаторів, мала набагато більший вплив на викиди вуглецю, ніж походження сировини. Вона виявила, що енергію можна зменшити більш ніж на 80%, створюючи емульсії за допомогою методу, який потребує менше тепла.

Тамбуріч додає, що часто існує помилкова думка, що «природне» означає «безпечне». «Безпека та сталість — це дві різні речі, проте запропоноване загальне рішення для обох — це використання натуральних інгредієнтів. Це просто недійсно щоразу. Натуральні [інгредієнти] за своєю суттю не є ні більш стійкими, ні безпечнішими; кожен випадок потрібно аналізувати на власних заслугах.”

Довгострокова стійкість індустрії краси може передбачати виробництво та продаж меншої кількості продуктів, каже Тара Пеллет'є (Авторство зображення: Getty Images)

Довгострокова стійкість в індустрії краси може передбачати виробництво та продаж меншої кількості продуктів, каже Тара Пеллетьє (Авторство зображення: Getty Images)

Окрім інгредієнтів, ще одним серйозним викликом для галузі є те, що відбувається з упаковкою після використання.

Упаковка косметики часто виготовляється з пластику, який важко переробити, і більше 90% упаковки косметики відправляється на звалище. Деякі бренди беруть участь у схемах повернення, коли постачальники приймають упаковку, яку клієнти вирішують повернути. Ілля, наприклад, співпрацює з некомерційною організацією Pact Collective над переробкою упаковки, яку важко переробити. Клієнти можуть надсилати до Ilia до 10 порожніх косметичних засобів на місяць – із власного асортименту або іншого бренду – і Pact Collective каже, що перероблятиме їх відповідально. Плавшич каже, що партнерство перенаправило понад 61 000 фунтів (27,7 тонн) відходів з моменту запуску.

Незалежний бренд Meow Meow Tweet, який також базується в Каліфорнії, використовує систему замкнутого циклу, яка приймає назад порожні контейнери для сипучих товарів, стерилізує та наповнює їх, перш ніж знову продавати. Щомісяця Мяу Мяу Твіт обирає організацію для надання фінансової підтримки, віддаючи перевагу невеликим групам взаємодопомоги, орієнтованим на широкі маси, а також групам із квір-групами чи лідерами BIPOC (чорні, корінні та кольорові люди).

«Мене хвилює, коли невеликі компанії ламають єдині, виготовлені та застарілі концепції краси та пропонують продукти, які розуміють реальних людей і те, як вони існують у світі та своїй шкірі», — каже співзасновник Тара Пеллет’є. «Я вважаю, що індустрії краси потрібно пройти довгий шлях, щоб стати соціально та екологічно відповідальною. Найважливіше, що можна зробити, щоб вплинути, — це менше виробляти, але це означає менше продавати. І галузь не готова скоротитись.”

Компанія Dallmeier вважає, що новітні бренди-претенденти змінюють наратив навколо краси, від того, щоб говорити людям, що вони неадекватні, до того, щоб більше зосередитися на шкірі та психічному здоров’ї. «Протягом десятиліть нам казали, що ми недостатньо молоді, чи достатньо привабливі, чи достатньо гладкі, що целюліт – абсолютно нормальний стан – є непривабливим і його можна вилікувати, незважаючи на доказовий огляд, який висновує, що проти целюліту продукти не працюють”, – каже вона. «І ми знаємо, чому вони це роблять: щоб стимулювати масове споживання».

Джоні погоджується і вказує на людей, які впливають на красу, у соціальних мережах, які показують їхні полиці у ванній кімнаті, наповнені продуктами. «Як вони можуть пройти через усі ці продукти? Подумайте про терміни придатності!»

Для Джоні, більшість труднощів для споживачів у виборі кращого вибору полягає у використанні слова «стабільний» для визначення вид догляду за шкірою. Порівняно вищі ціни на «стійкі» косметичні засоби ненавмисно позиціонують їх як предмети розкоші. Проте, щоб щось було справді стійким, воно має бути справедливим.

«Ми повинні запитати себе, що таке екологічно чистий догляд за шкірою? Коротше кажучи, це спосіб мислення, який так само залежить від споживача, як і від бренду. Це не просто «чистий», «екологічний» чи «еко» продукт є; якщо ви ним не користуєтеся, він не є стійким», – каже Джоні. «Це повна зміна мислення».

Я користуюся нагодою, щоб запитати Джоні про мій власний зволожуючий крем і довгий інгредієнт. «Коротше кажучи, це мікропластик», — каже вона.

Тоді час змінити його, але не доки я його не використаю.

Позначки:, , , , , , ,
close